اخبار بازی E3 2018

اعلام جزئیات بسته‌های قابل دانلود بازی Sea of Thieves

بسته‌های قابل دانلود بازی Sea of Thieves

وی جی مگ: نمایشگاه E3 امسال خبرهای بسیار خوبی برای گیمرها داشت و  بازی‌های زیادی معرفی شد و همچنین بسته های قابل دانلود بازی Sea of Thieves معرفی شدند که خبر خوبی برای طرفداران این بازی آنلاین است که 4 میلیون بازیکن دارد.

به گزارش وی جی مگ، بازی Sea of Thieves، عنوان شمیر زنی-دریانوردی آنلاین، امروز در کنفرانس Microsoft به نمایش در آمد. این ویدئوی کوتاه به ما نشان داد که دو بسته قابل دانلود جدید برای این عنوان در راه هستند.

بسته قابل دانلود اول در ماه جوئن منتشر می‌شود که  Sea of Thieves Cursed Sails نام گذاری شده و بسته قابل دانلود دوم با نام  Sea of Thieves forsaken Shores درماه سپتامبر امسال در دسترس خواهد بود.متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد بسته قابل دانلودها منتشر نشد.

آخرین بسته قابل دانلود منشتر شده  این عنوان  «The hungering Deep» نام دارد.این دو بسته قابل دانلود جدید امروز معرفی شدند و ویژگی های جدیدی به بازی اضافه می کنند، چالش های جدید برای گیمر ها وتهدید هایی که سر راه آن ها قرار دارد.

 بازی Sea of Thieves با کسب متای67 بر روی پلتفرم PC و متای 69 بر روی پلتفرم Xbox one نتوانست مخاطبان را به خوبی راضی کند.این بازی با اینکه تجربه خوبی از کشتی رانی و دریا نوردی به گیمر می دهد، در سایر بخش ضعیف بوده و در کل در دسته بازی های متوسط قرار می گیرد.

عنوان Sea of Thieves برای پلتفرم های PC و Xbox One منشتر شده است.همچنین برای Xbox Games Pass نیز در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − یازده =