اخبار بازی

اعلام جزئیات به‌روزرسانی بعدی Star Wars Battlefront 2

اعلام جزئیات به‌روزرسانی بعدی Star Wars Battlefront 2

وی جی مگ: امروز از بسته الحاقی و به‌روزرسانی بعدی Star Wars Battlefront 2 تحت عنوان Night on Endor رونمایی شد و جزییات و اطلاعات آن به اشتراک گذاشته شد. به مانند به‌روزرسانی‌های قبلی، این به‌روزرسانی جدید هم آیتم‌های ظاهری، حالت‌های جدید و مواردی دیگر را به ساخته DICE اضافه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، اولین و مهم‌ترین مورد، حالت جدید Ewok Hunt بوده که از طریق این به‌روزرسانی جدید به بازی اضافه می‌شود. این حالت درگیری‌های زمینی Battle of Endor را بازسازی می‌کند که در فیلم سینمایی Star Wars: Return of the Jedi نیز به نمایش گذاشته شده بود. یک تیم متشکل از Stormtrooper‌ها بوده در حالی که افراد تیم مقابل از Ewokها تشکیل شده است. پس از آن این حالت بازی تبدیل به یک حالت Infection مانند می‌شود. اگر یکی از افراد Ewok، فردی از تیم Stormtrooper‌ را از بین ببرد آن شخص به عنوان یک Ewok به بازی برمی‌گردد. اگر Ewokها تمامی افراد Imperials را از بین ببرند برنده خواهند بود. اما اگر Imperials بتوانند تا لحظه نابودی دوام بیاند آن‌ها برنده این حالت بازی خواهند بود.

به‌علاوه این حالت جدید، در به‌روزرسانی Night on Endor شاهد بازگشت Crystal‌ها به بازی خواهیم بود. Crystalها ارز داخل بازی بوده که تنها با پول واقعی قابل خریداری بودند و به دلیل شکایت‌های فراوانی که در هنگام عرضه بازی از آن‌ها شده بود برای مدتی از بازی حذف شده بودند البته پیش از این نیز اعلام شده بود که Crystalها به Star Wars Battlefront 2 بازخواهند گشت. حال پلیرها از این Crystal‌ها تنها برای تهیه آیتم‌های ظاهری مانند پوسته‌های جدید استفاده خواهند کرد.

در آخر هم اعلام شد در به‌روزرسانی بعدی Star Wars Battlefront 2 پلیرها می‌توانند به دو لباس جدید دسترسی پیدا کنند. هر دو لباس از دو شخصیت Endor Han و Endor Leia از عنوان Return of the Jedi الهام گرفته شده است. به‌روزرسانی Night on Endor در تاریخ 18 آپریل 2018 (29 فروردین 97) در تمامی پلتفرم‌های بازی‌ در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 16 =