اخبار بازی

اعلام جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport

به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport

وی جی مگ: چند روز پیش شرکت Sony Interactive Entertainment و Polyphony Digital اعلام کردند که یک به‌روزرسان جدید برای بازی Gran Turismo Sport منتشر خواهد شد که شماره این آپدیت 1.23 است.

به گزارش وی جی مگ، این آپدیت شامل پیست جدید Saint-Croix، لباس و کلاه جدید و ابزارهای بیشتر برای شخصی‌سازی است. همچنین می‌توان آواتار راننده را در قاب عکس‌ها قرار داد که این ویژگی به پلیر اجازه می‌دهد که ژست‌های متنوعی را انتخاب کند.

هفت اتومبیل جدید با این آپدیت به بازی اضافه می‌شود. the 1991 Mazda 787B، the 1962 Ferrari 250 GTO CN، 3729 GT، the ford GT LM Spec 2 Test Car، The 2002 Daihastsu Copen Active Top، the 2015 Honda S660، the 1991 Honda Beat، the 2017 Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power+. همان‌طور که می‌بینید چند ماشین کلاسیک به بازی اضافه شده که می‌تواند چالش‌های جدیدی برای پلیر‌ها باشد.

چند هفته پیش متوجه شدیم که بازی Gran Turismo Sport بیش از 5 میلیون پلیر در تمام دنیا دارد. همچنین شرکت Sony با شرکت Mercedes Benz در رویدادی همکاری کرد تا مسابقه‌هایی با اتومبیل‌های این شرکت برگذار کند که جوایزی خوبی به برندگان این مسابقه‌ها داده می‌شود. برای شرکت در این مسابقه باید یک اکانت با زبان ایتالیایی ایجاد کرد. بازی Gran Turismo Sport در تاریخ 17 اکتبر 2017 منتشر شد و هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =