اخبار بازی

اعلام جزئیات محتواهای بعد از انتشار Pillars of Eternity 2

وی جی مگ: دو هفته بیشتر تا انتشار Pillars of Eternity 2 ساخته جدید استودیو Obsidian باقی نمانده و در همین راستا اطلاعات جدیدی از محتواهای بعد از انتشار بازی در دسترس قرار گرفته.

به گزارش وی جی مگ، طبق اطلاعات به دست آمده بعد از انتشار Pillars of Eternity 2 این بازی میزبان سه بسته قابل دانلود خواهد بود که اولی Beast of Winter نام داشته و در ماه جولای عرضه می‌شود. در این بسته قابل دانلود گیمر وارد بُعد متفاوتی از دنیای بازی می‌شود که با ارواح باستانی و چالش‌های اهریمنی پر شده. بسته اضافه شونده بعدی Pillars of Eternity 2 با نام Seeker, Slayer, Survivor در ماه سپتامبر عرضه می‌شود و گیمر را در مقابل Eora قرار می‌دهد که به عنوان قوی‌ترین جنجگوی دنیا بازی شناخته می‌شود.

در نهاین نیز بسته اضافه شونده The Forgotten Sanctum‌ به عنوان آخرین محتوای بعد از انتشار Pillars of Eternity 2 شناخته شده و داستان Eora را بازگو می‌کند. استودیو Obsidian اعلام کرده که هرکدام از این بسته‌های قابل دانلود 10 دلار قیمت داشته و گیمرها می‌توانند با پرداخت 25 دلار و خرید Season Pass تمامی آنها را به صورت رایگان در زمان انتشار تجربه کنند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که انتشار Pillars of Eternity 2 برای PC در تاریخ 8 ماه مه (18 اردیبهشت) و برای PS4 و Xbox One در تاریخ نامعمولی از سال 2018 صورت می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =