اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی بازسازی قسمت اول و دوم بازی Shenmue

قسمت اول و دوم بازی Shenmue

وی جی مگ: با توجه به اطلاعاتی که شرکت Sega در مورد نسخه‌های بازسازی شده بازی‌های The Shenmue و The Shenmue 2 داده هر دو بر روی نرخ فریم 30 قفل خواهند شد و هیچ گزینه‌ای برای افزایش فریم بازی روی 60 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، این بازی‌ها به ترتیب در سال‌های 1999 و 2001 منتشر شدند. بازی  Shenmue 2 در سال 2002 برای کنسول Xbox پورت شده بود که یک remaster برای این کنسول به حساب می‌آمد و از ویژگی‌های گرافیکی خوبی برخوردار بود. همچنین تفاوت‌های گرافیکی بین این دو نسخه وجود داشت.

دریک پرسش و پاسخ از Sega  سوالی در مورد نرخ فریم بازی پرسیده شد که آیا این بازی نرخ فریم 60 را خواهد داشت یا خیر که در جواب به این سوال گفته شد که برای این کار باید کدهای بازی از اول نوشته شود و نیازمند زمان زیادی است پس بازی باید روی 30 فریم اجرا شود. این پاسخ اندکی نامربوط به نظر می‌آید چرا که طرفداران این سری سال‌ها منتظر بودند و در مورد نرخ فریم 60 صحبت می‌کردند و زمان کافی برای ارائه بازی با نرخ فریم 60 وجود داشت.

این بازی در تاریخ 20 آگوست منتشر می‌شود البته در اروپا با یک روز تاخیر مواجه می‌شود، یعنی در 21 آگوست منتشر می‌شود. این بازی از دو زبان انگلیسی و ژاپنی و کنترلر مدرن پشتیبانی می‌کند. پلتفرم‌های این بازی PC، PS4 و Xbox one هستند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − پنج =