اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی بازی Call of Cthulhu

جزئیات گرافیکی بازی Call of Cthulhu

وی جی مگ: Call of Cthulhu یک بازی زیبا از نظر گرافیکی به نظر می‌رسد که داستانی کارآگاهی با ریشه ترسناک روانی دارد. انتظار می‌رود که این بازی گرافیک بصری خوبی داشته باشد، همانطور که از یک بازی در این سبک انتظار می‌رود تا بتواند پلیر را به خوبی بترساند. این بازی بر روی کنسول Xbox one x از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود که بازی را زیباتر می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در طی مصاحبه‌ای با Diane Quenet مدیر پروژه و Romain Wiart نویسنده اصلی استودیو Cyanide در مورد پشتیبانی این بازی از کنسول Xbox one x سوال شد و آن‌ها در پاسخ گفتند که Call of Cthulhu از ویژگی‌های این کنسول برای ارتقای گرافیکی بازی استفاده می‌کند. البته بازی بر روی نرخ فریم 60 اجرا نخواهد شد و فقط از وضوح تصویر 4K استفاده می‌کند که تصاویری به مراتب بهتر و زیباتر را نشان خواهد داد. البته معلوم نیست این وضوح تصویر واقعی خواهد بود یا به طریقی دیگر این کار انجام می‌گیرد.

با توجه به قدرت بالا این کنسول باید انتظار وضوح تصویر 4K واقعی را داشته باشیم. البته این کنسول قابلیت این را دارد که به راحتی Call of Cthulhu را روی نرخ فریم 60 اجرا کند. شاید به خاطر از دست دادن جلوه سینمایی، سازندگان آن نمی‌خواهند بازی روی نرخ فریم 60 اجرا شود.

بازی Call of Cthulhu در تاریخ 30 اکتبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 5 =