اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی بازی Resident Evil 2 Remake

اعلام جزئیات گرافیکی بازی Resident Evil 2 Remake

وی جی مگ: بالاخره در جریان E3 2018 بازسازی یکی بهترین عناوین ترسناک تاریخ معرفی شد و امروز Capcom جزئیات گرافیکی بازی Resident Evil 2 Remake روی پلتفرم‌های مختلف را اعلام کرده که تقریبا می‌توان گفت شبیه به دیگر بازی‌های بزرگی است که روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت منتشر می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر اعلام شده که بازی Resident Evil 2 Remake با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine ساخته می‌شود و نمایش‌های آن به خوبی نشان می‌دهد که گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. در همین راستا Capcom جزئیات گرافیکی بازی Resident Evil 2 Remake را اعلام کرده و مشخص شده که این بازی روی PS4 Pro و Xbox One X با وضوح تصویر و فریم‌ریت بهتر اجرا می‌شود. مسئولین Capcom اعلام کرده‌اند که گیمر اگر گزینه 4K را به عنوان وضوح تصویر انتخاب کند باید بازی را با نرخ فریم 30 تجربه کرده و در صورت انتخاب حالت 1080p این امکان را دارد که تجربه‌ای 60 فریم را پیش روی خود ببیند.

با این حال نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که Capcom هیچ‌ اشاره‌ای به 4K واقعی یا Upscale شده نکرده و احتمالا باید تا زمان انتشار بازی Resident Evil 2 Remake صبر کنیم تا جزئیات بیشتری در دسترس قرار گیرد. بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ 25 ژانویه برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 2 =