اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی Days Gone روی PS4 Pro

اعلام جزئیات گرافیکی Days Gone روی PS4 Pro

وی جی مگ: آخرین شماره از مجله معتبر گیم اینفورمر به معرفی Days Gone بازی انحصاری PS4 اختصاص پیدا کرده و در کنار اطلاعات گیم‌پلی که پیش‌تر به آنها پرداخته بودیم به تازگی جزئیات گرافیکی Days Gone روی PS4 Pro نیز مشخص شده.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی در استودیو Sony Bend به تازگی اعلام کرده‌‎اند که Days Gone روی PS4 Pro با وضوح تصویر 4K و فریم 30 اجرا می‌شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که بازی به صورت 4K واقعی اجرا نشده و Upscale می‌شود. در مقابل البته سازندگان بازی جزئیات اجرای Days Gone روی PS4 را اعلام نکرده‌اند اما انتظار می‌رود که این بازی روی کنسول معمولی سونی به صورت 1080p و 30 فریم اجرا شود.

در کنار جزئیات گرافیکی، سازندگان Days Gone اشارات کوتاهی نیز به نکاتی از گیم‌پلی ساخته خود کرده‌اند. اولین مسئله‌ای که شاید تاکنون بسیاری از گیمرها را کنجکاو کرده بود، نام دشمن‌های بازی است. برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت موجودات آلوده‌ای که در انحصاری PS4 می‌بینیم، زامبی نام نداشته و از آنها با عنوان Freakers یاد می‌شود. گیمر می‌توان در جریان گیم‌پلی با گروه‌های مختلفی همکاری کرده و از آنها برای پیشرفت در بازی استفاده کند. همچنین اعلام شده که گیمر تنها می‌تواند کنترل شخصیت دیکن را برعهده گرفته و ظاهر او نیز قابلیت شخصی‌سازی ندارد. امروز در خبری دیگر اعلام شد که برای اتمام بخش داستانی Days Gone نیاز به زمانی در حدود 30 ساعت دارید. توسعه‌دهندگان بازی اعلام کرده‌اند که این مدت زمان به واسطه انجام کارهای مختلف در جریان گیم‌پلی افزایش پیدا می‌کند. به احتمال فراوان بخش مهمی از کنفرانس سونی در E3 2018 به نمایش Days Gone اختصاص پیدا می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − سه =