اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی Forza Horizon 3 روی Xbox One X

اعلام جزئیات گرافیکی Forza Horizon 3 روی Xbox One X

وی جی مگ: Forza Horizon 3 در زمان عرضه یکی از بازی‌های با کیفیت به خصوص از لحاظ گرافیکی روی هر دو پلتفرم PC و Xbox One بود. نسخه Xbox One در تعجب همگان با وضوح تصویر 1080 و نرخ فریم ثابت 30 اجرا می‌شد.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای Forza Horizon 3 عرضه کرد که این بازی توسط آن از Xbox One X به صورت رسمی پشتیبانی خواهد کرد. Forza Horizon 3 یک بازی جهان‌باز است که با گرافیک خارق‌العاده نیاز به سخت‌افزار بسیار قدرتمند دارد. این بازی حالا روی Xbox One X با نرخ فریم ثابت 30 با وضوح تصویر 4K به صورت Native اجرا می‌شود. نسخه Xbox One X از لحاظ ظاهری بسیار بهتر از Xbox One به نظر می‌رسد. البته افزایش نرخ فریم و وضوح تصویر تنها بهبود‌های این به‌روزرسانی نیستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کیفیت سایه‌ها و وضوح آنها افزایش پیدا کرده در کنار آنها بازتاب نور روی ماشین‌ها، LOD، Draw Distance و کیفیت بافت‌ها نیز بهبود یافتند. حتی کیفیت افکت‌هایی مثل Motion Blur و Anisotropic نیز بهتر از گذشته شدند. در حالی که Forza Motorsport 7 نیز به خوبی از قدرت Xbox One X استفاده کرده بود و حتی شاید در برخی موارد از Forza Horizon 3 بهتر باشد اما ذات جهان باز Forza Horizon 3 باعث می‌شود که به نظر این اثر حالا نماینده خوبی برای نمایش قدرت Xbox One X باشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =