اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی Rage 2 روی PS4 Pro و Xbox One X

اعلام جزئیات گرافیکی Rage 2 روی PS4 Pro و Xbox One X

وی جی مگ: نمایش‌هایی که تاکنون از عنوان Rage 2 منتشر شده از گرافیک و کیفیت بصری قابل توجه و چشم‌نواز آن حکایت دارند. اثری که توسعه آن با انجین اختصاصی استودیو Avalanche Studios یعنی Apex Engine انجام می‌شود. اکنون نوبت آن رسیده تا سازندگات بازی جزئیات گرافیکی Rage 2 روی PS4 Pro و Xbox One X را اعلام نمایند.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که پیش از این توسعه‌دهندگان Rage 2 در دو استودیو Avalanche Studios و id Software گفته بودند که هدف آن‌ها برای کنسول‌های قدرتمندتر به صورت 60 فریم بر ثانیه خواهد بود اما اطلاعات دقیق و رسمی از عملکرد بازی به اشتراک نگذاشته بودند. اکنون تیم ویلیتس کارگردان id Software در مصاحبه اخیرش با Hardcore Gamer در خصوص جزئیات گرافیکی Rage 2 روی PS4 Pro و Xbox One X توضیحاتی ارائه کرد. «به طور ساده باید بگویم بازی روی دو کنسول میان‌نسلی PS4 Pro و Xbox One X با رزلوشن 1080p و نرخ فریم 60 اجرا می‌شود. روی کنسول‌های معمولی با همین رزلوشن و به صورت 30 فریم به اجرا در می‌آید. روی PC نیز فریم‌ریت قفل نشده خواهد بود. روی کنسول‌های میان‌نسلی ما سرعت اجرا را بر رزلوشن 4K ترجیح داده و اولویت را روی فریم‌ریت قرار دادیم.»

عنوان مورد انتظار Rage 2 برای عرضه در تاریخ 14 می 2019 (24 اردیبهشت 98) روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC برنامه‌ریزی شده است. کمپانی Bethesda نیز وظیفه نشر آن را برعهده خواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − سه =