اخبار بازی

اعلام زمان برگزاری کنفرانس EA Play 2018

وی جی مگ: دو ماه پیش بود که EA اعلام کرد قصد دارد همچون سال گذشته مراسم خاص خود را تحت عنوان EA Play‌ برگزار کرده و کنفرانسی جداگانه برای E3 2018 نداشته باشد. امروز اما این کمپانی زمان برگزاری کنفرانس EA Play 2018 را اعلام کرد. رویدادی که از 9 تا 11 ژوئن در هالیوود پالادیوم برگزار می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، مخاطب‌ها نه تنها می‌توانند در این کنفرانس حضور پیدا کنند بلکه توانایی تماشای آن به صورت آنلاین را از طریق پلتفرم‌های مختلف در اختیار دارند. قرار است که همچون سال گذشته مراسمی در ابتدا برای معرفی بازی‌های مختلف انجام شود و در ادامه EA Play 2018 با نمایش گیم‌پلی برخی بازی‌های EA ادامه پیدا کند.

کمپانی EA اعلام کرده که آنها در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود از چند بازی جدید رونمایی کرده و برنامه نمایش گیم‌پلی برخی از عناوین خود را نیز دارند. در حال حاضر می‌دانیم که EA در جریان EA Play 2018 از بازی‌های جدید EA Sports رونمایی می‌کند، بازی Anthem نمایشی خواهد داشت و احتمالا بخش مهمی از کنفرانس به معرفی و نمایش Battlefield 5 اختصاص دارد. با توجه به حواشی ایجاد شده برای EA در جریان یک سال اخیر و واکنش منفی گیمرها به این کمپانی باید دید آنها کنفرانس امسال خود را به چه شکلی برگزار می‌کنند.

منبع: EA

برچسب‌هاe3 2018 EA EA PLAY EA Play 2018
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − 2 =