اخبار بازی

اعلام زمان عرضه هدست واقعیت مجازی Index

اعلام زمان عرضه هدست واقعیت مجازی Valve Index

وی جی مگ: به دنبال معرفی ناگهانی هدست واقعیت مجازی Index توسط Valve در هفته گذشته، اکنون اطلاعاتی بیشتری درز پیدا کرده که در کنار تمامی جزئیات، زمان عرضه هدست واقعیت مجازی Index را اعلام می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از سخنگوی کمپانی Valve این اطلاعات اگرچه سیار جامع بوده اما دقیق است. زمان عرضه هدست واقعیت مجازی Index برابر با ژوئن 2019 اعلام شده است. هم‌چنین این منبع مدعی شده که در اول ماه می رونمایی کامل و پیش‌فروش این هدست صورت می‌گیرد. پس از انتشار اولین تصویر از این هدست در هفته گذشته، اکنون در کنار درز جزئیات جدید عکس دیگری هم منتشر شده که تصویر کامل‌تری از هدست واقعیت مجازی جدید کمپانی Valve به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است این هدست به مانند Oculus Quest بی‌سیم نخواهد بود.

مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز برای Index در میان اطلاعات جدید فاش شده بوده است. در میان سیستم مورد نیاز این هدست روی PC به کارت گرافیک Nvidia 970 یا AMD RX480 اشاره شده است. با این حال در میان سیستم پیشنهادی به کارت 1070 و یک پردازنده Quad-Core اشاره شده که از این منظر Index در کنار هدستی هم‌چون HTC Vive قرار می‌گیرد. امری که با توجه به سابقه همکاری موجود میان Valve و HTC منطقی به نظر می‌رسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − یک =