اخبار بازی

اعلام سیستم مورد نیاز بازی Valkyria Chronicles 4

سیستم مورد نیاز بازی Valkyria Chronicles 4

وی جی مگ: بالاخره شرکت Sega بازی Valkyria Chronicles 4 را برای پیش‌خرید آماد کرد و یک صفحه رسمی Steam برای آن باز کرده است و سیستم مورد نیاز آن نیز در این صفحه اعلام شد.

به گزارش وی جی مگ، فقط حداقل سیستم مورد نیاز بازی اعلام شده است و هنوز سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی اعلام نشده است. حداقل سیستم مورد نیاز بازی نیز به شرح زیر است:

    • OS: Microsoft Windows 7 64-bit
    • Processor: Intel Core i3 6100 or equivalent AMD
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce 650Ti 2GB
    • DirectX: Version 9.0c
    • Storage: 71 GB available space

همان‌طور که مشاهده می‌کنید برای اجرای بازی نیازی نیست تا یک سیستم قدرتمند داشته باشید و هر کسی می‌تواند این بازی را روی سیستم خود اجرا کند. البته این سیستم مورد نیاز هنوز قطعی نیست ولی فضای مورد نیاز برای نصب بازی 71 گیگابایت است که به نظر نمی‌رسد تغییر کند. دلیل این حجم بالا می‌تواند بافت‌ها و وضوح تصویر بیشتر باشد که در نسخه PS4 این بازی وجود ندارد. این بازی که در کشور ژاپن منتشر شده، فقط 26.9 گیگابایت از فضای کنسول را اشغال می‌کند که کمتر از نسخه PC است. همچنین متنی وجود دارد که اشاره می‌کند این بازی برای PC بهینه‌سازی شده و شامل وضوح تصویر 4K و پشتیبانی از ultra-widescreen است. متن را می‌توانید در زیر بخوانید:

Optimised for PC
4K resolutions, customisable keyboard and mouse controls, even ultra- widescreen support. Also includes achievements and Steam trading cards.

بازی Valkyria Chronicles 4 در تاریخ 25 سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo switch منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 18 =