اخبار بازی

اعلام شخصیت‌های حاضر در بتا Mortal Kombat 11

اعلام شخصیت‌های حاضر در بتا Mortal Kombat 11

وی جی مگ: عنوان Mortal Kombat 11 ماه آینده انتشار می‌یابد اما پیش از آن قرار است تست بتایی به صورت خصوصی برای این بازی برگزار شود. در حالی که پیش از این در هفته جاری سه شخصیت حاضر در بتا Mortal Kombat 11 مشخص شده بود اکنون لیست کامل شخصیت‌های حاضر در این تست بتا مشخص شد.

به گزارش وی جی مگ، در مجموع پنج شخصیت در بتا بازی حضور داشته که پلیرها می‌توانند برای تجربه و لذت بردن از تست بتا از آن‌ها استفاده کنند. Baraka، Jade، Kabal، Scarlet و Scorpion پنج شخصیت حاضر در بتا Mortal Kombat 11 چه به صورت مالتی‌ پلیر آنلاین و چه به صورت حالت Towers of Time در بخش سینگل پلیر خواهند بود.

علاوه‌بر شخصیت‌ها و حالت‌های مختلف گیم‌پلی، پلیرها این فرصت را خواهند داشت تا سیستم شخصی‌سازی کاراکترهای بازی و کار با آن را تجربه نمایند. این سیستم اجاره تغییرات در سلاح‌ها، زره‌ها، Brutalityها و مواردی دیگر را می‌دهد. Towers of Time بخش آفلاین بوده اما برای قسمت آنلاین نیازمند اتصال اینترنت و اشتراک PlayStation Plus یا Xbox Live Gold خواهید بود. لازم به یادآوری است که تست بتا تنها در دسترس افرادی که نسخه‌های کنسولی PS4 و Xbox One را پیش‌خرید کرده بودند قرار می‌گیرد و خبری از عرضه بتا روی پلتفرم‌های دیگر نخواهد بود.

عنوان Mortal Kombat 11 توسط استودیو NetherRelam در حال ساخت بوده و در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 12 =