اخبار بازی GamesCom 2018

اعلام فهرست بازی‌های Microsoft برای Gamescom 2018

فهرست بازی‌های Microsoft برای Gamescom 2018

وی جی مگ: از آنجایی که به برگذاری نمایشگاه Gamescom چیزی نمانده است، ناشران بازی‌ها، لیست بازی‌هایی که قرار است در نمایشگاه به نمایش درآیند را اعلام می‌کنند تا بتوانند مردم را جذب نمایش‌های خود بکنند. امروز شرکت Micrsoft  لیست بازی‌های خود را منتشر کرده است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که دارندگان کنسول Xbox به طور ویژه می‌توانند این نمایش را به طور زنده از طریق کنسول خود تماشا کنند. کنفرانس مایکروسفات در ساعت 10:30 قبل از ظهر درتاریخ 21 آگوست برگذار می‌شود و قرار است خبرهای جدیدی در مورد باندل‌های جدید Xbox one و قابلیت‌های جدید آن گفته شود. تاریخ عرضه بعضی از بازی‌ها نیز اعلام می‌شود.

برای آن‌هایی که به Xbox FanFest علاقه‌مند هستند خبری خوبی داریم و آن این است که دوباره به Gamescom برمی‌گردد. این رویداد در تاریخ 23 آگوست برگذار می‌شود و اطلاعات بیشتر در مورد بلیط‌ها به زودی اعلام می‌گردد.

در آخر شرکت مایکروسافت نام بازی‌هایی که قرار است در کنفرانس خود به نمایش درآِیند را اعلام کرد. بازی‌های Forza Horizon 4، PlayerUnknown’s battlegrounds و Ori and the Will of the Wipse در این رویداد قابل بازی خواهند بود. همچنین بازی State of Decay 2 نیز در این لیست قرار دارد که قرار است مودهای جدیدی از این بازی به نمایش درآید. شرکت مایکروسافت اعلام کرد که 25 دموی بازی در نمایشگاه Gamescom وجود خواهد داشت. به اضافه همه این‌ها، Xbox Gear Shop نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + نه =