اخبار بازی

اعلام مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019

اعلام مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019

وی جی مگ: در حالی که سونی و EA از حضور در نمایشگاه E3 امسال امتناع می‌کنند کمپانی‌های دیگر به شکل‌های گوناگون در بزرگ‌ترین رویداد سالیانه صنعت بازی حضور به عمل خواهند آورد. مایکروسافت به همراه نینتندو، Bethesda و Ubisoft پیش از این حضور خود را در این نمایشگاه اعلام کرده بود و اکنون مشخص شد زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 به چه مدت خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، فیل اسپنسر رئیس برند Xbox و بخش گیم مایکروسافت در توییتر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که در خصوص مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 پرسیده بود تایید کرد زمان این کنفرانس به مانند سال‌های گذشته خواهد بود. با این حال محتویات و بازی‌هایی که مایکروسافت برای نمایش در کنفرانس خود مهیا کرده مدت زمان دقیق آن را مشخص خواهند کرد و اسپنسر تاکید داشت اولویت روی کیفیت است.

باید دید در غیاب سونی، مایکروسافت چه برنامه‌ای برای کنفرانس خود تدارک دیده است. بعید به نظر می‌رسد استودیوهایی که این شرکت طی یک سال گذشته خریداری کرده بتوانند اثر جدید در دست ساخت‌شان را برای معرفی در نمایشگاه امسال آماده کنند. عناوین ترد پارتی نیز درگیر بازی‌های خود برای انتهای نسل و هم‌چنین آماده کردن آن‌ها برای نسل بعد هستند. شاید یک معرفی سطحی از نسل آینده Xbox بتواند توجهات بسیاری را سمت مایکروسافت جلب کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =