اخبار بازی

اعلام مدت زمان گیم‌پلی Awesome Adventures of Captain Spirit

اعلام مدت زمان گیم‌پلی Awesome Adventures of Captain Spirit

وی جی مگ: استودیوی Dontnod در E3 با معرفی ناگهانی Awesome Adventures of Captain Spirit همه را شگفت‌زده کرد. اثری که در واقع در دنیای Life is Strange پیگیری می‌شو و قرار است که در اواخر ماه جاری میلادی منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، Michael Koch از استودیوی Dontnod اطلاعاتی را از این بازی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که برای به پایان رساندن Awesome Adventures of Captain Spirit به دو ساعت زمان نیاز خواهید داشت. بدین ترتیب این بازی تقریبا از یک قسمت Life is Strange کمی طولاتی‌تر است. Koch همچنین اطلاعاتی کوتاهی از بخش گیم‌پلی به اشتراک گذاشت.

او در مورد داستان گفت:« این بازی داستانی کامل دارد که در دنیای Life is Strange دنبال می‌شود. این بازی تقریبا یک دروازه به دنیای Life is Strange 2 خواهد بود. این بازی در واقع اشارات زیادی به نسخه دوم Life is Strange دارد.» او در ادامه توضیح داد:« گیمر در نقش کریس، پسری 9 ساله ظاهر خواهد شد که تنهاست اما خلاقیت بسیار بالایی دارد.» به نظر کل داستان بازی در یک صبح روز شنبه در تعطیلات کریسمس دنبال می‌شود. او باید در این مدت به پدرش کمک کرده و وقت دارد تا با اسباب‌بازی‌هایش مشغول شود. کاری که تقریبا همه بچه‌ها در این سن انجام می‌دهند.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 3 =