اخبار بازی E3 2018

اعلام مشخصات گرافیکی بازی Gears 5

اعلام مشخصات گرافیکی بازی Gears 5

وی جی مگ: شب گذشته بعد از حدس و گمان فراوان بالاخره مایکروسافت و Coalition بالاخره ساخت و عرضه بازی Gears 5 را برای Xbox One مورد تایید قرار دادند. همچنین اطلاعات جدیدی منتشر شد و تیم سازنده مشخصات گرافیکی بازی Gears 5 را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات بسیار کوتاهی نیز از داستان این اثر منتشر شد که بدین شرح است:« دنیا در حال فروپاشی است. اتکای انسان به تکنولوژی باعث سقوط آنها شده و دشمن‌ها در حال متحد شدن هستند تا تمام بازماندگان نسل انسان را نابود کنند. گیمر در نقش Kait باید سفری طولانی را آغاز کرده و با منشا اصلی Locustها برسد تا از بازمانده نسل انسان‌ها دفاع کند.»

همچنین اطلاعاتی جزئی‌تر از مشخصات گرافیکی وی دیگر بخش‌های بازی توسط تیم سازنده منتشر شده که به شرح زیر است:

  • هیچگاه تنها بازی نکنید – امکان بازی تکنفره و با دوستان به صورت Co-Op محلی و آنلاین در این اثر گنجانده شده است.
  • جستجوی Sera – گشت و گذار در یخچال‌های طبیعی، صحرا و حتی جستجو در شهر‌هایی که زیر آب مدفون شدند. شما می‌توانید بزرگترین دنیای طراحی شده در Gears را مشاهده کنید
  • ویژگی‌های بصری – تجربه همه مود‌های بازی با وضوح تصویر 4K Ultra HD همراه با HDR و نرخ فریم 60

شما می‌توانید در بخش زیر برخی از تصاویر که به صورت 4K منتشر شدند را مشاهده کنید. همچنین باکس آرت نهایی بازی نیز به نمایش درآمده است. این بازی به صورت انحصاری برای Xbox One و Windows 10 در بازه‌ای نامشخص از سال 2019 منتشر خواهد شد. همانطور که انتظار دارید این اثر به صورت کامل از ویژگی‌های سخت‌افزاری Xbox One X پشتیبانی می‌کند.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + 14 =