اخبار بازی

اعلام نقشه راه Rocket League برای تابستان 2018

اعلام نقشه راه Rocket League برای تابستان 2018

وی جی مگ: استودیو Psyonix با ارسال پستی در بلاگ رسمی خود، نقشه راه Rocket League برای تابستان 2018 را اعلام کرد. اگرچه تاریخ دقیقی برای موارد ذکر شده مشخص نشده اما این استودیو تمامی ویژگی‌هایی که قرار است طی چند ماه آینده به بازی فوتبالی محبوب خود اضافه کند را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، از اول از همه قرار است در این ماه به‌روزرسانی منتشر شود که شامل یک محیط کاملا جدید برای بازی است. شروع رقابت‌های فصل هشتم بازی، جوایز مسابقات فصل هفتم و اضافه شدن موسیقی‌های داخل بازی بیشتر از جمله موارد دیگر به‌روزرسانی این ماه است.

لذت تجربه بازی در ماه ژوئن با محتویات بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد. قرار است رویداد تابستانه جدیدی در Rocket League برگزار شود که جزییات آن هنوز اعلام نشده است. بسته الحاقی پرمیوم لایسنس شده جدید و فصل پنجم مسابقات قهرمانی جهان RLCS که قرار است در لندن برگزار شود از دیگر رویدادهای ویژه ماه ژوئن است که استودیو Psyonix برای ساخته خود در نظر گرفته است. شخصی‌سازی اتومبیل برای مسابقات قهرمانی اشاره شده نیز مزایایی را برای پلیرها به همراه خواهد داشت.

سپس با فرا رسیدن ماه جولای که مصادف با سالگرد عرضه Rocket League است، قرار شده تا رویداد جشنی داخل بازی برگزار شود و به مناسبت تولد این عنوان محبوب، محتویات، آیتم‌ها و مزایای گوناگونی در اختیار پلیرهای بازی قرار بگیرد.

در آخر هم استودیو سازنده Rocket Pass را معرفی کرد. سیستم جدیدی که راه‌های متفاوتی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا به واسطه آن بتوانند هنگام تجربه Rocket League و پیشرفت در آن، موارد و آیتم‌های مختلفی را به دست آورند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + دو =