اخبار بازی

افت فریم The Last of Us در زمان اجرا روی PS4 Pro

The Last of Us Remastered یکی از اولین بازی‌هایی است که دارندگان PS4 Pro می‌توانند با نصب یک بروزرسانی از قابلیت‌های گرافیکی آن روی کنسول جدید سونی استفاده کنند. طبق اطلاعات منتشر شده کاربران با استفاده از آپدیت 1.07 می‌توانند از قابلیت‌های گرافیکی جدیدی همچون HDR و وضوح تصویر 4K واقعی بهره‌مند شوند.

آخرین بررسی‌های انجام شده توسط دیجیتال فاندری روی نسخه PS4 Pro این بازی نشان می‌دهد که در حالت 60 فریم بر ثانیه و وضوح تصویر 1800p بازی دچار افت فریم می‌شود. در این حالت طبق آزمایش‌های انجام شده فریم بازی تا 50 هم پایین می‌آید. باید به این مسئله توجه داشت که The Last of Us Remastered در زمان اجرا به صورت 60 فریم در ثانیه روی پلی استیشن 4 معمولی هیچگونه افت فریمی را تجربه نمی‌کند.

باوجود ارتقای پردازنده گرافیکی PS4 Pro باز هم شاهد این هستیم که کنسول جدید سونی عملا در اجرای بازی ها به صورت 60 فریم و 4K واقعی مشکلات بسیاری دارد. آزمایش‌های دیجیتال فاندری نشان از این دارد که اگر حالت 30 فریم را انتخاب کنید هیچ افت فریمی دیده نمی‌شود و البته جزئیات گرافیکی بازی افزایش پیدا می‌کند.

PS4 Pro چند روزی است که با قیمت 399 دلار وارد بازار جهانی شده و باید دید که مسئولین ناتی داگ و سونی آیا با عرضه یک بروزرسانی مشکل افت فریم The Last of Us Remastered را برطرف می‌کنند یا خیر.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 15 =