اخبار بازی

افزایش احتمال حضور شخصیت‌های Castlevania در بازی Super Smash Bros Ultimate

افزایش احتمال حضور شخصیت‌های Castlevania در بازی Super Smash Bros Ultimate

وی جی مگ: هفته گذشته، هفته بسیار بزرگی برای هواداران بازی Super Smash Bros Ultimate بود. این بازی که هفته پیش به صورت رسمی معرفی شد برای عرضه در پایان سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای Nintendo Switch در حال توسعه است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که این بازی شامل لیست کاملی از شخصیت‌های مختلف است اینبار شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل Solid Snake از سری Metal Gear Solid هستیم. همچنین حضور Ridley از سری Metroid هم در انتهای معرفی بازی مورد تایید قرار گرفت. در حالی که کارگردان بازی در صحبت‌های خود تایید که هواداران نباید انتظار حضور تعداد زیادی از شخصیت‌ها را داشته باشند اما در هر صورت مشخص بود که شاهد حضور برخی از چهره‌ها خواهیم بود که قبلا در Super Smash Bros استفاده نشده بودند.

در حالی که هنوز چیزی مورد تایید قرار نگرفته اما به نظر می‌رسد که اطلاعاتی از یکی از شخصیت‌های بازی فاش شده باشد. به نظر می‌رسد که Simon Belmont از سری Castlevania، بر اساس شایعات در این بازی حضور پیدا خواهد کرد. Simon Belmont سال‌هاست که در بازی خاصی حضور پیدا نکرده و دیدن او به عنوان شخصیت قابل بازی در Super Smash Bros برای هواداران بسیار خاص خواهد بود. این شایعه توسط فردی به نام Vergeben در وب‌سایت ردیت منتشر شده است. در حالی که این شایعه هنوز تایید نشده و نمی‌توان به آن اعتماد کرد باید توجه کنید که Vergeben اولین کسی بود که خبر از حضور Ridley در این بازی را منتشر کرده بود که حالا می‌دانیم حقیقت دارد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =