اخبار بازی

افزایش احتمال ساخت Vampyr 2

افزایش احتمال ساخت Vampyr 2

وی جی مگ: دو کمپانی DONTNOD Entertainment و Focus Home Interactive از همکاری مجدد خود برای ساخت یک پروژه جدید خبر دادند. مسئله‌ای که شاید تمامی گمانه‌زنی‌ها را در وهله اول به احتمال ساخت Vampyr 2 سوق دهد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که هیچ گونه جزئیاتی در خصوص این همکاری و پروژه جدید در میان گذاشته نشد اما استودیو DONTNOD آن را جاه‌طلبانه‌ترین پروژه این تیم و هم‌چنین ناشر بازی خطاب کرده است. این دو کمپانی پیش از این برای بازی Vampyr با یکدیگر همکاری داشته‌اند. اثری که توانست بیش از یک میلیون نسخه به فروش برساند و ناشر آن یعنی Focus Home Interactive را هم به موفقیت خوبی برساند. با توجه به سابقه‌ای که DONTNOD در آثار قبلی خود دارد انتظار می‌رود این پروژه جدید هم تاکید زیادی روی بخش داستان‌سرایی خود داشته باشد.

یک تصویر تبلیغاتی در توییتر به واسطه رویداد What’s Next at Focus منتشر شد که البته اطلاعات چندانی را در اختیار قرار نمی‌داد. با این حال در این تصویر شخصی مشاهده می‌شود که از یک غار بیرون آمده و در حال نگاه کردن به یک جنگل است و هم‌چنین در منقطه‌ای سرد هم قرار دارد. به نظر می‌رسد پروژه جدید DONTNOD از تمامی مواردی که تاکنون انجام داده‌اند متفاوت خواهد بود. حال آن که احتمال ساخت Vampyr 2 همواره جزو گزینه‌های اصلی به شمار می‌رود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + چهار =