اخبار بازی

افزایش احتمال عرضه محتوای جدید برای Prey

وی جی مگ: اگر اخبار را دنبال کرده باشید مطمئنا با شایعاتی روبرو شده‌اید که پیرامون معرفی محتوای جدید برای Prey منتشر شده. شایعاتی که به حضور بازی در ماه اشاره داشتند. در همین راستا پیت هاینز نایب رئیس Bethesda توضیحاتی را درباره همین موضوع و بسته قابل دانلود احتمالی Prey در جریان نمایشگاه PAX East ارائه کرده.

به گزارش وی جی مگ، توضیحات هاینز نشان از این دارد که تمامی شایعات حضور Prey در ماه نتیجه کار مدیر انجمن‌های جدید این شرکت بوده که در نزدیکی اول آپریل شروع به انتشار تصاویری کرده که در اصل به دروغ اول آپریل ارتباط داشته‌اند. باید مخاطب‌ها چه عکس‌العملی را به این مدیر انجمن جدید نشان می‌دهند که حتی پیش از زمان مناسب این کار شروع به انتشار تصاویری کرده که تفکری غلط را در ذهن مخاطب Prey پدید آورده.

با این حال هاینز در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داده که Bethesda همچون دیگر ناشرهای صنعت بازی بزرگ نیست و همین مسئله باعث شده که بیشتر روی ساخته‌های فعلی خود تمرکز کند. مسئله‌ای که باعث می‌شود مخاطب هنوز انتهای کار Prey را ندیده باشد. با توجه به صحبت‌های هاینز می‌توان اینگونه برداشت کرد که به زودی محتوای جدید برای Prey می‌شود یا حتی شاهد معرفی قسمت جدید آن در نمایشگاه E3 2018 خواهیم بود.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =