اخبار بازی

افزایش توجه‌ها به نمایشگاه TGS 2018

نمایشگاه TGS 2018

وی جی مگ: در کشور ژاپن هر ساله نمایشگاهی برای نمایش بازی‌های ویدئویی بر پا می‌شود که این نمایشگاه در شهر Tokyo قرار دارد. این نمایشگاه امسال توانسته توجه بیشتری را به خود جلب کند.

به گزارش وی جی مگ، از سوم جولای، 366 کمپانی در این نمایشگاه حضور دارند که شامل 2166 غرفه است. این مقدار بیشتر از سال قبل است. در سال قبل 311 کمپانی در این نمایشگاه حضور داشتند.  تعداد غرفه‌ها نسب به سال 2015 افزایش یافته.در آن سال 2009 غرفه وجود داشت و انتظار می‌رود که تعداد غرفه‌ها از رقم 2200 عبور کند.

تعداد غرفه‌ها برای نمایش‌های عمومی، هر سال 20% برای بازی‌های تلفن‌های هوشمند افزایش می‌یابد و غرفه‌داران از 30 کشور مختلف به کشور ژاپن می‌آیند که با این اوصاف، انتظار می‌رود هر ساله با آمار بهتری در این نمایشگاه رو به رو شویم.

اخبار حاکی از آن است که مانند گذشته بازی‌های جدیدی در این نمایشگاه، معرفی می‌شوند که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از دنیای سرگرمی‌های رایانه‌ای لذت ببرند.

فروش بلیط‌های این نمایشگاه از 7 جولای شروع شده که قیمت آن 1000 Yen است، در حالی که اگر این بلیط را از کلاب هواداران TGS 2018 بخرید، قیمت آن 3000 Yen خواهد بود که از تاریخ 22 جولای این فروش آغاز می‌شود. دومین فروش بلیط‌ها از 28 جولای در همان ساعت شروع می‌شود. آن‌ بلیط‌ها شامل یک تی‌شرت از کلاب TGS 2018 و یک نشان سنجاق شده است. همچنین دارندگان این بلیط برای ورود به نمایشگاه در اولویت قرار دارند که ار صبح شروع می‌شود. با توجه به اینکه این نمایشگاه صف طولانی دارد، این ویژگی می‌تواند به دارندگان بلیط کمک کند تا در صف طولانی قرار نگیرند.

در مراسم امسال، مسابقه‌هایی انجام می‌شود که شامل Call of Duty WW2 Pro Tournament Grand Final، the Tekken Pro Championship، the Capcom Pro Tour Japan Premier و the Winning Eleven 2019(Pro Evolution Soccer 2019) است.

این مسابقه‌ها مثل همیشه در Makuhari Messe در شهر Chiba برگذار می‌شود که این شهر، نزدیک به شهر Tokyo است و در 20 سپتامبر شروع می‌شود و تاریخ پایان آن 22 سپتامبر است. مثل همیشه فقط دو روز آخر برای عموم باز خواهد بود، درحالی که دو روز آغازین محدود به شرکت‌کنندگان تجاری و رسانه‌ها است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 3 =