اخبار بازی

افزایش توجه Capcom به Nintendo Switch

یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی که برای کنسول Nintendo Switch از زمان عرضه تاکنون رخ داده، تغییر رویکرد بازیساز‌ها و ناشرهای بازی نسبت به آن بوده. در شرایطی که بسیاری در ابتدا قصد پشتیبانی از پلتفرم جدید نینتندو را نداشتند، به یکباره موفقیت کنسول ژاپنی را مشاهده کرده و تصمیم گرفته‌اند که تمرکز خود را روی این پلتفرم را افزایش دهند.

یکی از این شرکت‌ها Capcom است که پشتیبانی خوبی را از کنسول‌های قبلی نینتندو انجام داده بود اما با عرضه Nintendo Switch‌ به یکباره تصمیم گرفت که این روند را متوقف کند. موفقیت کنسول نینتندو در بازار و البته عملکرد خوب عناوینی همچون Ultra Street Fighter II باعث شده که آنها از تصمیم خود برگشته و حالا توجه بیشتری به کنسول موفق این روز‌های دنیا کنند.

هفته گذشته Capcom چند عنوان جدید همچون Mega Man 11، Mega Man X Collection، Mega Man Legacy Collection و Street Fighter 30th Anniversary Collection را برای Nintendo Switch به صورت رسمی معرفی کرد. با این حال به نظر می‌رسد که Capcom همچنان به عرضه بازی‌های بیشتری برای سوئیچ علاقه دارد.

در همین راستا سوجیموتو مدیرعامل Capcom در مصاحبه‌ای توضیح داده که این شرکت قصد دارد برخی عناوین خود که تاکنون برای پلتفرم‌های Nintendo عرضه نشده‌اند را راهی کنسول جدید کمپانی ژاپنی کند.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + نه =