اخبار بازی

افزایش درآمد Konami در سال مالی اخیر

وی جی مگ: کمپانی Konami امروز گزارش سال مالی اخیر خود را منتشر کرد که تا تاریخ 31 مارچ 2018 را شامل شده و نشان از افزایش درآمد Konami دارد. اطلاعات به دست آمده به این مسئله اشاره دارند که سود عملیاتی کمپانی ژاپنی به نسبت سال مالی گذشته 24.3 درصد افزایش داشته و پیش‌بینی آنها در این زمینه درست از آب درآمده.

به گزارش وی جی مگ، هرچند درآمد Konami چیزی حدود 0.5 میلیون ین کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده اما آنها در زمینه سود عملیاتی نسبت به انتظارات خود 0.2 میلیون ین بیشتر کسب کرده‌اند. گزارش سال مالی اخیر Konami به خوبی نشان می‌دهد که آنها عمده درآمد خود را از حوزه دیجیتال و فروش دستگاه‌های آرکید و ماشین‌های پاچینکو به دست آورده‌اند که به خصوص در ژاپن طرفداران بسیاری دارد. آنها همچنین اعلام کرده‌اند که در سال مالی 2018 درآمدی 239.5 میلیارد ینی داشته و سود عملیاتی خود را به 45.2 میلیارد ین رسانده‌اند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که Konami پیش‌بینی خود برای سال مالی 2019 را نسبت به گذشته افزایش داده و برنامه دارد که درآمد را به 250 میلیارد ین و سود عملیاتی خود را تا 31 مارچ سال 2019 به 50 میلیارد ین برساند. هرچند همچون گذشته باز‌ی‌های کنسولی مهمی را از سوی Konami نمی‌بینیم اما آنها به خصوص در بازار دیجیتال و موبایل عملکرد بسیار موفقی داشته و تمرکز اصلی خود را روی بازارهای شرق آسیا گذاشته‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 2 =