اخبار بازی

افزایش سرمایه‌گذاری Microsoft روی بازی‌های PC

افزایش سرمایه‌گذاری Microsoft روی بازی‌های PC

وی جی مگ: به نظر نمی‌رسد آینده پلتفرم Xbox در مسائل سخت‌افزاری باشد بلکه در مسائل نرم‌افزاری نهفته است. به همین دلیل است که Microsoft مانور زیادی روی Xbox Game Pass می‌دهد و در تلاش است این سرویس را در هر پلتفرمی که می‌تواند عرضه کند. از طرفی دیگر Microsoft روی بازی‌های PC نیز حساب ویژه‌ای باز کرده و به گفته رئیس Xbox، در سال 2019 سرمایه‌گذاری بیشتری را از آن‌ها در این زمینه شاهد خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، فیل اسپنسر رئیس Xbox و بخش گیم کمپانی Microsoft در گفتگو با PC Gamer باری دیگر تکرار کرد که از طریق Windows 10 Store هم‌چنان Microsoft روی بازی‌های PC متعهد خواهد بود. امری که بیان می‌دارد سال 2019 سرمایه‌گذاری قابل توحه و ملموسی از جانب کمپانی مورد بحث صورت می‌گیرد. «اگرچه ما به میراث خود در بازی‌های پلتفرم PC افتخار می‌کنیم اما در مسیر خود مرتکب اشتباهاتی شدیم. می‌دانیم که باید با اطلاع از گذشته رو به جلو حرکت کنیم در حالی که خواسته‌ها، نیازها و چالش‌های مخصوصی که یک PC گیمر دارد در مرکز تصمیم‌هایی که می‌گیریم قرار دارد.»

اسپنسر ادامه داد «من می‌دانم که در طول زمان ما در این زمینه به طور کلی صحبت کرده‌ایم که چه چیزهایی می‌خواهیم برای مخاطبین روی PC ارائه کنیم اما در نمایشگاه E3 امسال و در طول سال 2019 مشاهده خواهید کرد که چگونه روی استور، سرویس‌ها، ویندوز و بازی‌های بزرگ سرمایه‌گذاری شده است. این تنها شروع ماجرا برای ما است.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 18 =