اخبار بازی

افزایش همکاری Microsoft با بازیسازهای ژاپنی

افزایش همکاری Microsoft با بازیسازهای ژاپنی

وی جی مگ: مجله Famitsu مصاحبه‌ای با Phil Spencer، کسی که دید مثبتی نسبت به کار با ژاپنی‌ها دارد انجام داده است.در این مصاحبه در مورد نسل بعدی کنسول مایکروسافت نیز صحبت شد.

به گزارش وی جی مگ، Spencer در مورد مسافرت‌های خود در سال‌های اخیر برای دیدن ناشران ژاپنی صحبت کرد. او با ناشران ژاپنی زیادی کار می‌کند. آن‌ها به او اجازه می‌دهند تا بازی‌ها را قبل از انتشار بازی کند و وقتی که آن‌ها در مورد هدف‌هایشان با او صحبت کردند، او به رابطه ناشران با پلتفرم‌ها پی برد. او از مهم بودن این نوع رابطه‌ها آگاه است.

در مورد 5 استودیویی که  تحت نظر مایکروسافت قرار گرفت صحبت شد، اسپنسر اشاره کرد که گیمرها همیشه به دنبال بازی‌های خاص و رده بالا هستند. این واضح است که عناوین First-party برای پلتفرم‌ها مهم هستند. او طرفداران را برای ارتقای بازی‌های First-party تشویق کرد. در مورد کنسول‌های نسل بعدی که در E3 به آن اشاره شده بود سوال شد و اسپنسر توضیح داد که این پروژه با اولویت قرار دادن گیمر شروع شد. در حال حاضر 2 میلیارد کاربر با دستگاه‌های مختلف بازی می‌کنند اما اسپنسر علاقه دارد که که با ارائه یک دستگاه فوق‌العاده با سخت‌افزار قوی تجربه متفاوتی به گیمرها بدهد. اسپنسر باور داشت که می‌توانست با Xbox one x این کار را بکند ولی می‌خواهد بیشتر از این‌ها کنسول را ارتقا دهد.

در گذشته Microsoft با چندین کمپانی سازنده سخت‌افزار صحبت کرده و آن‌ها در مورد اینکه چه نوع، نوع آوری در کنسول نسل بعد انتظار می‌رود صحبت کردند. او می‌داند که رزولوشن و فریم ریت مهم است. ساخت سخت‌افزار از قبل شروع شده و او مداوم به  چیزهای جدید ممکن فکر می‌کند. اسپنسر احساس می‌کند که سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی می‌تواند کمک کند تا دنیای بازی و کارکترها بهتر و طبیعی‌تر شوند. این امکان پذیر است تا چگونگی انجام یک بازی را شبیه سازی کرد و همچنین برای رفع باگ‌ها مناسب است.

در مورد استریم، در حالی که دو میلیارد نفر در کل دنیا بازی می‌کنند، بیشتر آن‌ها از وسیله‌هایی استفاده می‌کنند که کنسول خانگی نیستند. تلاش برای فروش دو میلیارد کنسول در مکان‌های مختلف اصلا ایده عاقلانه‌ای نیست. PC ها و اسمارت‌ فون‌ها بیشترین تراکم را دارند، اسپنسر دوست دارد به آن‌ها پیشنهادی در مورد بازی‌های تاثیرگذارتر و رده بالاتر بدهد که با کنسول‌های خانگی قابل بازی خواهند بود. اسپنسر اضافه کرد که این باعث افتخار اوست که ناشران ژاپنی از مایکروسافت حمایت می‌کنند. گیمرهای ژاپنیXbox به زودی قادر خواهند بود تا محتواهای بیشتری از سازندگان مورد علاقه خود در آینده دریافت کنند و بیشتر از قبل از بازی کردن لذت ببرند. حال باید ببینیم با این کار Phil Spencer، گیمرهای ژاپنی جذب مایکروسافت و کنسول آن می‌شوند یا خیر.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =