اخبار بازی

اقدامات جدید سازندگان PUBG برای مقابله با متقلب‌ها

اقدامات جدید سازندگان PUBG برای مقابله با متقلب‌ها

وی جی مگ: سازندگان PUBG اطلاعات بیشتری در مورد تلاش خود برای مبارزه با متقلب‌ها به اشتراک گذاشتند که در چند ماه گذشته جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود تا محیط بازی برای همه عادلانه باشد.

به گزارش وی جی مگ، در آخرین پست بلاگ PUBG Corp اعلام شد که تیم سازنده اطلاعات مربوط به 10 میلیون گیمر را بررسی کردند. در این بررسی‌ها الگو جدیدی از تقلب کشف شده است که بر اساس صحبت سازندگان توسط بیش از صد هزار گیمر مورد استفاده قرار گرفته است. دسترسی تمام افراد متقلب برای همیشه با PUBG قطع شد البته همه اطلاعات کشف شده به همین جا ختم نمی‌شود.

تیم سازنده در ادامه به انجام اینکار ادامه خواهد داد تا دست افراد متقلب را از PUBG کوتاه کند اما آنها به دنبال راه حلی هستند تا بسیار راحت‌تر متقلب‌ها را پیدا کنند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد این سیستم ضد تقلب ارائه نشده است. شاید در انتها شاهد اضافه شدن یک ابزار ضب تقلب ساخته یک شرکت Third Party باشیم. در حال حاضر گیمر‌های زیادی از وجود متقلب‌ها در بازی محبوب PUBG ناراضی هستند و به نظر می‌رسد که Bluehole تلاش زیادی برای رفع این مشکل انجام داده است. باید دید در آینده آیا این مشکلات به پایین‌ترین حد خود خواهند رسید؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 2 =