اخبار بازی

امتیاز لیگ‌های جدیدی به PES 2019 اضافه می‌شود

وی جی مگ: هفته گذشته بود که بالاخره اعلام شد قرارداد همکاری یوفا و Konami برای حضور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در مجموعه PES به اتمام رسیده و حالا سازندگان این جموعه قصد دارند امتیاز لیگ‌های جدیدی به PES 2019 اضافه کنند تا ضعف به وجود آمده را پوشش دهند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از ثبت PES 2019 در فروشگاه PSN نشان از این دارد که احتمالا باید شاهد حضور لیگ‌های بیشتری در این بازی باشیم. هنوز مشخص نشده که چه لیگ‌هایی به قسمت جدید ساخته Konami اضافه می‌شوند اما احتمالا باید شاهد جزئیات بیشتری در این زمینه باشیم تا گیمرها حداقل از دید نام و عناوین مشکلات گذشته را پیش رو نداشته باشند.

در حال حاضر بسیاری انتظار دارند که EA در جریان E3 2018 اضافه شدن رسمی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به FIFA 19 که هنوز رسما معرفی نشده را اعلام کند تا رقیب سنتی خود را در موقعیتی سخت قرار دهد. حالا دیگر Konami چیزی برای از دست دادن نداشته و باید فکری برای بهبود بیشتر PES 2019 کند. عنوانی که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما اطلاعات آن لو رفته و می‌دانیم که امسال برای PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود. هنوز مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار PES 2019 و Nintendo Switch است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + ده =