اخبار بازی

امتیاز لیگ قهرمانان اروپا به Fifa 19 رسید

امتیاز لیگ قهرمانان اروپا به Fifa 19 رسید

وی جی مگ: آقای Evert ten Napel مفسر هلندی فوتبال که مدتی است برای عناوین Fifa به شرکت EA کمک می‌کند اعلام کرد که امتیاز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به Fifa 19 رسید.

به گزارش وی جی مگ، این خبر مستقیما به واسطه تورنمنت هلند FIFA eSports منتشر شده و با توجه به اینکه ماه گذشته شرکت کونامی اعلام کرد قراردادش با لیگ قهرمانان اروپا به اتمام رسیده، رسیدن حق امتیاز آن به عنوان فوتبالی EA اصلا جای تعجب نداشت. Napel در این باره توضیح داد «به مدت 6 یا 7 روز در سال من تمامی نکات مربوط به بازی را برای سازنده آن در استودیویی واقع در اوترخت هلند به همراه Youri Mulder بررسی و مشخص می‌کنم. در سال 2019 این عنوان حتی بهتر از قبل خواهد شد زیرا در کنار تمامی موارد، امتیاز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا نیز به Fifa 19 اضافه شده است. تقریبا کار من با نسخه 2019 به اتمام رسیده و حال باید موارد آن مورد تست قرار بگیرد. عده‌ای از بازیکنان مطرح نیز آن را تست کرده و سپس بازی در ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد.»

شرکت کونامی به مدت 10 سال بود که حق امتیاز مربوط به لیگ قهرمانان اروپا را در PES استفاده می‌کرد. این مورد یکی از آخرین ویژگی‌ها و مزیت‌های PES نسبت به رقیب سنتی خود Fifa بود و حال این امتیاز نیز از این پس در ساخته فوتبالی EA مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 7 =