اخبار بازی

امتیاز مجموعه Call of Juarez از Ubisoft به Techland بازگشت

وی جی مگ: در شرایطی که هر چهار قسمت از مجموعه Call of Juarez توسط Ubisoft منتشر شده بود، شب گذشته اعلام شد که امتیاز نشر این مجموعه از ناشر فرانسوی گرفته شده و به سازنده اصلی سری یعنی Techland بازگشته.

به گزارش وی جی مگ، طی چند سال اخیر Ubisoft توجه خاصی به مجموعه Call of Juarez نداشت و چندی پیش دو عنوان از این مجموعه را از فروشگاه‌های دیجیتال حذف کرد. در اصل Techland به عنوان سازنده اصلی مجموعه Call of Juarez شناخته می‌شود اما مدتی است که وارد عرصه نشر شده و عناوینی همچون Torment Tides of Numenera و Pure Farming 2018 را نیز منتشر کرده. آنها در اولین حرکت خود بعد از بازپس گیری امتیاز Call of Juarez عنوان Call of Juarez Gunslinger را به فروشگاه‌های آنلاین برگرداندند.

بعد از انجام نقل و انتقالات توضیح داده شده حالا Call of Juarez Gunslinger به همین مناسبت با تخفیف 30 درصدی در استیم به فروش می‌رسد. کمپانی Techland اعلام کرده که به زودی اخبار بیشتری را از این مجموعه در دسترس گیمرها قرار می‌دهد. با توجه به این توضیحات می‌توان انتظار داشت که قسمت جدید Call of Juarez در همین نسل معرفی و منتشر شود. در حال حاضر کاربرها می‌توانند آخرین قسمت از این سری یعنی Call of Juarez Gunslinger را روی PC، PS4 و Xbox 360 تجربه کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − بیست =