اخبار بازی

امروز تاریخ انتشار Crash Bandicoot مشخص می‌شود

کمپانی اکتیویژن به عنوان صاحب امتیاز و ناشر مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot ویدئویی سه ثانیه‌ای را در حساب کاربری تویئتر خود منتشر کرده توضیح داده که تاریخ انتشار Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای PS4 امروز اعلام می‌شود. ما هم مثل شما برای دیدن دوباره Crash هیجان زده‌ایم و برای تجربه سه‌تا از بهترین بازی‌های پلتفرم‌های تاریخ سخت منتظریم.

مجموعه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که امسال به طور قطع برای PS4 منتشر می‌شود در اصل حاوی سه نسخه اولیه Crash Bandicoot است که در سال‌های 1996 تا 1998 منتشر شدند. سه نسخه اولیه این مجموعه توسط سازندگان فعلی Uncharted ساخته شد و به صورت انحصاری برای PS1 عرضه شد. در ادامه البته نسخه جانبی از این مجموعه تحت عنوان Crash Team Racing (CTR) نیز ساخته شد که دیگر پلتفرمر نبود و در ژانر مسابقه با ماشین‌های کارتینگ قرار داشت. در آن زمان CTR حتی محبوبیت بیشتری را نسبت به Mario Kart به دست آورده بود که یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های تاریخ است.

لازم به ذکر است که CTR در بسته بازسازی شده Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای PS4 قرار ندارد. بازسازی Crash برای پلتفرم سونی دو سال پیش معرفی شد و احتمالا با فروش خوب خود ساخت قسمت‌های جدیدی از این مجموعه را تضمین می‌کند. با ما برای اطلاع از تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه باشید.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =