اخبار بازی

امروز سرورهای آنلاین بازی Starhawk خاموش می‌شود

امروز سرورهای آنلاین بازی Starhawk خاموش می‌شود

وی جی مگ: امروز استودیو LightBox Interactive و Sony Santa Monica به صورت رسمی اعلام کردند که سرورها و قابلیت‌های آنلاین بازی Starhawk از دسترس خارج می‌شود و گیمرها دیگر نمی‌توانند بخش آنلاین این انحصاری PS3 را تجربه کنند. البته سونی به این موضوع اشاره داشته که بخش تک نفره و محتواهای آفلاین بازی همچنان در دسترس است.

به گزارش وی جی مگ، هرچند برخی رسانه‌ها از این تصمیم غیرمنتظره سونی تعجب کرده‌اند اما با نگاهی به سابقه تولیدکنندگان Playstation می‌توان متوجه شد که آنها در گذشته نیز چنین رویکردی را نسبت به دیگر آثار انحصاری خود داشته‌اند. از جمله این موارد می‌توان به MotorStorm Apocalypse و Modnation Racers نیز اشاره کرد که بدون هیچ اعلام قبلی قابلیت‌های آنلاین خود را از دست دادند.

بازی Starhawk در سال 2012 و به صورت انحصاری برای PS3 عرضه شده بود. بازی که امکان تجربه بخش آنلاین به صورت 32 نفره را به گیمرها می‌داد و مراحل مختلف آن را نیز مخاطب‌ها می‌توانستند به صورت تک نفره یا Co op دنبال کنند. در این اثر گیمر نقش امت گریوز را برعهده داشت و می‌توانست در کنار هدایت این شخصیت از وسایل نقلیه مختلف و اسلحه‌های متنوع برای مقابله با دشمن‌ها استفاده کند. بازی Starhawk در زمان عرضه عملکرد مناسبی را از دید منتقدها به نمایش در آورده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 12 =