اخبار بازی

امسال پرداخت درون برنامه‌ای از Middle-earth: Shadow of War حذف می‌شود

وی جی مگ: انتهای سال گذشته بود که آخرین ساخته استودیو Monolith روانه بازار شد. بازی که توانست از دید کیفی انتظارات را برآورده کند اما بسیاری نسبت به استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای در آن انتقاد کردند. حالا اعلام شده که امسال پرداخت درون برنامه‌ای از Middle-earth: Shadow of War با انتشار به‌روزرسانی حذف می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان این بازی یعنی استودیو Monolith در انجمن رسمی خود اعلام کرده‌اند که طی ماه‌های آینده چند به‌روزرسانی رایگان برای Middle-earth: Shadow of War عرضه می‌شود و طی آنها بخش عمده‌ای از ساختار‌های مرتبط به پرداخت درون برنامه‌ای حذف می‌شود. آنها توضیح داده‌اند که خرید ارک‌های مختلف در جریان بازی از دید آنها به یکی از پایه‌های اصلی گیم‌پلی یعنی سیستم Nemesis ضربه زده و با حذف آن سعی در بهبود این بخش دارند.

طبق گفته سازندگان Middle-earth: Shadow of War از تاریخ 8 ماه می قابلیت خرید طلا در بازی حذف شده اما همچنان گیمرها می‌توانند این واحد پولی بازی را از طریق جعبه‌های موجود در محیط‌های مختلف به دست آورند. آنها همچنین تایید کرده‌اند که از 17 جولای به طور کلی جعبه‌ها و فروشگاه داخل بازی را حذف می‌کنند. سازندگان این بازی در نهایت اعلام کرده‌اند که به‌روزرسانی‌های بعدی بازی روی کیفیت کلی بخش داستانی نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

منبع: انجمن رسمی Monolith

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 15 =