اخبار بازی

امسال Capcom دو بازی بزرگ منتشر می‌کند

وی جی مگ: روز گذشته درباره گزارش مالی Capcom و فروش فوق‌العاده Monster Hunter World صحبت کردیم که حالا به عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ این کمپانی ژاپنی شناخته می‌شود. اما با نگاهی به دیگر جزئیات گزارش مالی این کمپانی می‌توان متوجه شد که امسال Capcom خود را برای انتشار دو بازی بزرگ که هنوز معرفی نشده‌اند، آماده می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که استراتژی امسال Capcom افزایش تمرکز روی Monster Hunter World و افزایش فروش آن حتی بیشتر از 8 میلیون نسخه و البته افزایش تبلیغات برای نسخه PC، انتشار دو به‌روزرسانی بزرگ برای این بازی و عرضه دو عنوان بزرگ معرفی نشده است. آنها انتظار دارند که امسال 46.3 درصد از درآمدشان از سوی محتوای دیجیتال فراهم شده و همکاری خود با دیگر ناشرهای ژاپنی و غربی برای انتشار بازی‌های موبایل را گسترش دهند.

پیش‌بینی‌های Capcom نشان می‌دهد که آنها انتظار دارند در سال جاری میلادی 11.3 میلیون بازی به صورت فیزیکی و 13.7 میلیون نیز به صورت دیجیتال به فروش رسیده و آمار کلی فروش انها را به 25 میلیون نسخه برساند که نسبت به سال گذشته 600 هزار نسخه بیشتر است. کمپانی ژاپنی همچنین انتظار دارد که بازی‌های عرضه شده آنها در سال 2018 مجموعا 7.4 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =