اخبار بازی

امکان‌ پشتیبانی Halo 6 از واقعیت مجازی وجود دارد

امکان‌ پشتیبانی Halo 6 از واقعیت مجازی وجود دارد

وی جی مگ: تاکنون اطلاعات چندانی از Halo 6 منتشر نشده و استودیو سازنده 343 Industries هم تاکید کرده منتظر عرضه بازی در سال جاری نباشید. اما اگهی استخدام منتشر شده در سایت LinkedIn نشان می‌دهد امکان‌ پشتیبانی Halo 6 از واقعیت مجازی وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، این اگهی استخدام به دنبال یک Creative Director بوده و هم‌چنین به طور مشخصی عنوان کرده است که استودیو 343 Industries به دنبال آن است تا تجربه واقعیت مجازی جدید را به دنیای Halo وارد نماید. براساس نکات درج شده در این آگهی به نظر می‌رسد این مسئله هم بخش گیم‌پلی و هم بخش داستانی را شامل می‌شود بنابراین از این نکته می‌توان نتیجه گرفت Halo 6 به طور تمام و کمال توسط واقعیت مجازی قابل بازی بوده و این ویژگی تنها به یک بخش مخصوص VR اختصاص پیدا نمی‌کند.

علاوه‌بر اینکه این نکته اولین جزییاتی است که در رابطه با Halo 6 منتشر شده است هم‌چنین از زمان عرضه کنسول XBOX ONE X، نخستین زمانی است پشتیبانی یک بازی از واقعیت مجازی را برای کنسول مایکروسافت نشان می‌دهد. زیرا در ابتدا در هنگام معرفی کنسول میان‌نسلی مایکروسافت، واقعیت مجازی و پشتیبانی از آن یکی از ویژگی‌های اصلی XBOX ONE X به شمار می‌رفت اما پس از عرضه این کنسول، توجه مایکروسافت به این مسئله به طور قابل توجهی نیز کاهش یافت.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =