اخبار بازی

امکان بازی کردن به صورت میان پلتفرمی برای Halo Wars 2 امکان‌پذیر شد

امکان بازی کردن به صورت میان پلتفرمی برای Halo Wars 2 امکان‌پذیر شد

درحالی‌که به‌طورمداوم به لیست عناوین سرویس Xbox Play Anywhere افزوده می‌شود. همچنان بازی‌هایی وجود دارند که از سمت مخاطبین پلتفرم مستقل خود رشد کرده و حمایت می‌شوند. حال به‌مانند عنوان Rocket League، بازی Halo Wars 2 به سرویس میان‌پلتفرمی(کراس‌پلی) بین دو پلتفرم Xbox One و PC اضافه شده است.

این موضوع به عنوان بخشی از بروزرسانی روز 2 نوامبر معرفی شده و همچنین به برخی بهبودهای دیگر نیز اشاره می‌کند که گیمرها انتظار دارند برای بازی در پلتفرم های مختلف با دوستانشان مهیا باشد.

این قابلیت کراس‌پلی شامل بخش های کمپین، Terminus Firefight، Custom Games، Blitz Firefight، و پلی‌لیستی بدون رده‌بندی بازیکنان می‌شود درحالی سایر پلی‌لیست ها از آن جدا می‌شود. استدیو 343 Industries از خواسته گیمرها برای بازی در پلتفرم‌های مختلف آگاه بوده اما درعین حال تفاوت های هر پلتفرم متفاوت را نیز درنظر می‌گیرد. به عنوان مثال درحالی‌که عنوان Rocket League با موس و کیبرد و کنترلر حالت رقابتی ییشتری به‌خود می‌گیرد اما تجربه Halo Wars 2 روی PC راحت‌تر و سریع‌تر است.

پلی‌لیست ذکرشده در بالا باعنوان Ranked 3v3 X War قرار است به بازی اضافه شده و از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی کند. همچنین استدیو 343 Industries، عرضه 4k Ultra HD و HDR را برای Xbox One X تایید کرده است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک − 1 =