اخبار بازی

امکان حضور شخصیتی جدید در The Last of Us Part 2 وجود دارد؟

امکان حضور شخصیتی جدید در The Last of Us Part 2 وجود دارد؟ 1

وی جی مگ: هم‌چنان مشخص نیست که آیا در سال 2018 امکان عرضه The Last of Us Part 2 وجود دارد یا خیر اما آن‌چه مسلم است هنوز راه زیادی برای تکمیل مراحل مختلف موجود در بازی باقی‌مانده و موارد زیادی در آن باید به انجام برسند. مدارک موجود نشان می‌دهد استودیو محبوب ناتی‌داگ سخت مشغول کار روی ادامه بازی شدیدا مورد انتظار خود است. چرا که نیل دراکمن، کارگردان عنوان نام‌برده اخیرا در صفحه توییتر خود عکسی از یک سگ به اشتراک گذاشته است که ممکن است حاکی از شخصیت جدیدی در بازی باشد.

به گزارش وی جی مگ، در این عکس مشاهده می‌شود که لباس مخصوص تکنولوژی موشن کپچر بر این سگ پوشانده شده است. این یعنی شاید این سگ نقشی درون بازی ایفا کرده یا حتی از قابلیت‌های گیم‌پلی بازی به شمار برود. باید منتظر ماند و دید نقش این سگ در بازی دقیقا چگونه خواهد بود ممکن است نقش یک همراه برای شما را داشته باشد یا حتی از دشمنان بازی محسوب شود. امروزه بازی‌های بسیاری از حیواناتی چون سگ به عنوان شخصیت همراه استفاده می‌کنند که از جمله مثال‌های آن می‌توان به Fallout 4 و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain اشاره کرد. شاید The Last of Us Part 2 نیز عنوان بعدی باشد که از چنین ویژگی استفاده می‌کند.

امکان حضور شخصیتی جدید در The Last of Us Part 2 وجود دارد؟ 2

باید بی‌صبرانه منتظر نمایش گیم‌پلی The Last of Us Part 2 در E3 2018 ماند. عنوان مذکور به صورت انحصاری برای کنسول PS4 و PS4 PRO در حال توسعه است.

امکان حضور شخصیتی جدید در The Last of Us Part 2 وجود دارد؟

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + هجده =