اخبار بازی

امکان ساخت شخصیت اصلی بازی NiOh 2 وجود دارد

امکان ساخت شخصیت اصلی بازی NiOh 2 وجود دارد

وی جی مگ: امروز در حین برگزاری نمایش Playstation Live در E3 2018 امکان ساخت شخصیت اصلی بازی Nioh 2 رسما مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان این اثر Fumihiko Yasuda توضیح داد که هدف توسعه بازی Nioh 2 این بود که نسخه اول را به تکامل برسانند. این نسخه تغییرات عظیمی را به همراه نخواهد داشت و تیم سازنده از دستاورد‌های نسخه اول کاملا راضی است. آنها قصد دارند تا نقاط قوت را بهتر از قبل کنند و نقاط ضعف را نیز پوشش دهند. Team Ninja در ساخت بازی‌های اکشن بسیار معروف است اما یک اثر Action/RPG کاری جدید از آنها بود و تیم حس می‌کند که بخش نقش‌آفرینی چندان متعادل نبوده است و باید بهبود پیدا کند.

داستان نسخه جدید نیز کاملا به نسخه اول مرتبط است. چگونگی این ارتباط در آینده توضیح داده خواهد شد. هواداران نسخه اول می‌توانند از این بازی نیز کاملا لذت ببرند و کسانی که نسخه اول را تجربه نکرده نیز می‌توانند نیز می‌توانند به راحتی این بازی را تجربه کنند. تیم سازنده قول داده هواداران نسخه اول از این شماره حتی بیشتر لذت خواهند برد.

یکی از بزرگترین درخواست‌های گیمر‌ها از تیم سازنده امکان ساخت شخصیت اصلی بود. بنا به زیاد بودن این درخواست حالا در بازی NiOh 2 امکان ساخت و شخصی‌سازی شخصیت اصلی وجود دارد. گیمر حتی می‌تواند نسل و جنسیت شخصیت مورد نظرش را تغییر دهد. شخصیت اصلی بازی از قدرت Youkai بهره می‌برد که سطح جدیدی از اکشن را به این اثر اضافه خواهد کرد. Yasuda تایید کرد که آنها قصد دارند حس نابود کردن دشمن‌ها را هر چه بهتر به گیمر ارائه کنند. مانند نسخه اول قبل از عرضه رسمی یک دمو رایگان منتشر خواهد شد تا بازخورد هواداران و گیمرها نسبت به آن سنجیده شود و اگر نیاز بود تیم سازنده تغییراتی را اعمال کند.

در حالت کلی NiOh اولین تجربه این تیم در سبک ذکر شده بود و آنها دوست داشتند تا با احتیاط عمل کنند. با توجه به تجربه کسب شده آنها حالا با تمام قدرت مشغول ساخت نسخه دوم هستند تا بهترین تجربه را به گیمر‌ها ارائه کنند. ساخت NiOh 2 در حال حاضر فقط برای PS4 مورد تایید قرار گرفته است. نسخه اول نیز به صورت انحصار زمانی برای PS4 عرضه شد، گرچه در مدت کمتر از یک سال برای PC نیز منتشر شد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =