اخبار بازی

امکان ساخت Yakuza 0-2 وجود دارد

امکان ساخت Yakuza 0-2 وجود دارد

وی جی مگ: طی برگزاری رویداد سری Yakuza در شهر آلهامبرا ایالت کالیفرنیا، تهیه‌کننده این سری Daisuke Sato از اطلاعات جالب و قابل توجهی در ارتباط با این فرنچایز و امکان ساخت Yakuza 0-2 سخن گفت.

به گزارش وی جی مگ، Sato توضیح داد که عنوان Yakuza 0 به طور مخصوص و ویژه‌ای برای استودیو سازنده بازی نیز محبوب و دوست‌داشتنی است. به همین دلیل ایده ساخت Yakuza 0-2 به این گونه که داستان آن بین دو بازی Yakuza 0 و قسمت نخست اصلی این مجموعه روایت شود در میان سازندگان بازی وجود دارد. البته Sato تاکید می‌کند چنین پروژه‌ای در حال حاضر در دست ساخت نبوده و حتی برای آینده نیز برنامه‌ریزی نشده است.

به نظر می‌رسد Sato در حال حاضر نمی‌تواند مورد بخصوصی را معرفی کند. با این وجود پیش از این توسعه پروژه جدیدی از سری Yakuza تحت اسم رمز Shin Yakuza و با برخورداری از محیط‌های جدید به تایید رسیده است. اتفاقات بازی پس Yakuza 6 به وقوع خواهند پیوست بنابراین احتمال اینکه بسیاری از شخصیت‌های محبوب سری در این بازی نیز حضور داشته باشند زیاد است. به علاوه کاراکتر اصلی بازی Ichiban Kasuga نام خواهد داشت که از نظر شخصیتی با Kazuma Kiryu، پروتاگونیست سابق مجموعه تفاوت‌های فراوانی دارد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 3 =