اخبار بازی

امکان عرضه محتوای قابل دانلود برای Super Mario Odyssey وجود دارد

امکان عرضه محتوای قابل دانلود برای Super Mario Odyssey وجود دارد

وی جی مگ: زمانی بود که هیچگاه نام نینتندو و عرضه محتوای قابل دانلود و DLC به صورت پولی هیچگاه در یک جمله به صورت همزمان دیده نمی‌شد، البته حالا وضعیت بسیار فرق کرده است.

شرکت نینتندو در زمان Wii U مشکلات فراوانی داشت و آنها مجبور شدند که بازی‌هایی مثل Mario Kart 8 را برای Switch عرضه کنند. شاید اولین بازی بزرگ نینتندو که از محتوای قابل دانلود به صورت پولی استفاده کرد Zelda Breath of the Wild بود که حتی شامل Season Pass نیز می‌شد. در سمت مقابل بازی بزرگ دیگر آنها یعنی Super Mario Odyssey هنوز محتوای قابل دانلود دریافت نکرده است.

در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی جدیدی برای Super Mario Odyssey عرضه خواهد شد که محتوای جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند. این در حالی است که به نظر نینتندو هنوز برنامه عرضه محتوای قابل دانلود را از برنامه خارج نکرده است. در آخرین مصاحبه Yoshiaki Kiozumi تهیه کننده این بازی گفت:« دنیای Super Mario World بسیار بزرگ است و برای ساخت آن زمان زیادی صرف شد. ما محتوای زیادی را در اختیار گیمر‌ها قرار دادیم. در حال حاضر نمی‌توانم خبری جدید در مورد DLC ارائه کنم اما باید بگویم اگر ایده بسیار خوبی برای اینکار داشته باشیم، قطعا آن را عملی خواهیم کرد.» به نظر شما نینتندو محتوای قابل دانلود پولی برای Super Mario Odyssey منتشر خواهد کرد؟

امکان عرضه محتوای قابل دانلود برای Super Mario Odyssey وجود دارد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 7 =