اخبار بازی

امکان پشتیبانی بازی Battlefield 5 از Cross Play وجود دارد

امکان پشتیبانی بازی Battlefield 5 از Cross Play وجود دارد

وی جی مگ: در حالی که تاکنون شماری از بازی‌ها مانند Rocket League، Minecraft و Fortnite از قابلیت Cross Play استفاده می‌کنند اما هنوز عناوین بزرگ AAA چندانی به جمع عناوینی که در ساختار بخش چندنفره خود از این قابلیت استفاده و پشتیبانی کنند اضافه نشدند. اگرچه براساس گفته‌های شرکت EA و استودیو DICE امکان پشتیبانی بازی Battlefield 5 از Cross Play وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، معاون سرمایه‌گذاران شرکت EA آقای کریس اوندن در مصاحبه با GamesIndustry.Biz در رابطه با پشتیبانی از قابلیت Cross Play و چگونگی هماهنگی آن با اهداف و استراتژی بلند مدت EA صحبت کرد  مخصوصا با توجه به این که EA قصد دارد از سیستم پردازش ابری بازی‌ها نیز استفاده کرده و آن را رو به جلو حرکت دهد. ـ«ما به فرنچایزهای کلیدی خود نگاهی انداخته و این‌که چگونه می‌توان به روشی مشابه با Fortnite امکان پشتیبانی از Cross Play را به آن‌ها اضافه کرد. به ویژه اگر دقت کنید برخی از عناوین ما مخاطبین وسیع و متنوعی دارند.»

«این قابلیت که بتوانید مخاطبین PC را به موبایل آورده و یا مخاطبین موبایل را به کنسول‌ها بیاورید باعث دور هم جمع شدن اعضای خانواده می‌شود و ما فکر می‌کنیم این یک بخش مهم در تولیدات ما خواهد بود. در آینده منتظر اخباری بیشتری در این زمینه از طرف EA باشید.»

اوندن در ادامه توضیح داد موفقیت Fortnite باعث شده تا EA امکان امکان پشتیبانی بازی Battlefield 5 از Cross Play را در نظر بگیرد. این در حالی است که هم‌جنان شرکت سونی روی موضع قدیمی خود باقی مانده و اجازه بازی میان‌پلتفرمی با دیگر کنسول‌های نینتندو و مایکروسافت را صادر نمی‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =