اخبار بازی

امیدواری سازندگان The Order: 1886 برای ساخت قسمت بعدی

کارگردان The Order: 1886 در مصاحبه تازه خود با نشریه گیم‌اینفورمر توضیح داده که این مجموعه می‌تواند در آینده ادامه پیدا کند. رو ویراسوریا به عنوان کارگردان این بازی در بخشی از مصاحبه خود به این نکته اشاره کرده که اگر نخواهم به صورت واضح چیزی را اعلام کنم باید این مسئله را بگویم که بله در آینده می‌توان شاهد بازی دیگری در این مجموعه باشیم. ویراسوریا به این نکته اشاره کرده که تیم ما از همان ابتدای کار روی The Order: 1886 سعی کرده داستانی را شکل دهد که تنها بخشی از آن در قسمت اول مطرح شده و حالا می توان امیدوار بود که باز هم شاهد حضور دوباره در دنیای The Order: 1886 باشیم.

آندرا پسینو به عنوان یکی از موسسان استودیوی Ready At Dawn در بخش دیگری از مصاحبه با گیم اینفورمر گفته: ما نمی‌توانیم خبر از ساخت چیزی‌ دهیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید باید به سراغ سونی بروید که حق امتیاز IP و حق نشر را در اختیار دارد. پسینو به این نکته اشاره کرده که همواره ساخت اولین بازی روی یک پلتفرم جدید سخت‌ترین بخش ماجراست و برای ما که قصد داشتیم از PSP به Playstation 4 منتقل شویم، این روند سخت‌تر هم بود.

هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و استودیوی سازنده The Order: 1886 فعلا مشغول به کار روی چند پروژه دیگر است. استودیوی Read At Dawn در حال حاضر مراحل ساخت DeFormers (برای Xbox One، Playstation 4 و کامپیوترهای شخصی) و Lone Echo (برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift) را پشت سر می‌گذارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − هفت =