اخبار بازی

امید نینتندو برای تبدیل شدن ARMS به یک فرنچایز موفق

امید نینتندو برای تبدیل شدن ARMS به یک فرنچایز موفق

بازی بزرگ بعدی Nintendo برای کنسول Nintendo Switch عنوان ARMS است، اولین تجربه آن‌ها در سبک مبارزه‌ای بر روی این کنسول که بسیار هم جنون‌آمیز به نظر می‌رسد و در ماه ژوئن عرضه خواهد شد. این اولین انحصاری این شرکت پس از Splatoon است که جذب مخاطبان عام را در نظر دارد. آن بازی به قدری موفق بود که تبدیل به یک فرنچایز دنباله‌دار شد، و طبق گفته‌های تهیه کننده بازی ARMS آن‌ها امیدوارند این اتفاق برای بازی‌شان رخ دهد.

او در مصاحبه‌ای با EDGE  اشاره کرده: «این همچون یک رویا است که این بازی به یک فرنچایز دنباله‌دار در دهه‌های مختلف تبدیل شود، ولی در حال حاضر، فقط گروه کوچکی از مردم جهان در مورد ARMS خبر دارند، ان‌هایی که بازی‌ها و تکنولوژی‌های جدید را دنبال می‌کنند.  در وهله اول، من می‌خواهم آن عده ARMS را بازی کنند و از آن لذت ببرند. این عنوان نوع بازی جدیدی را ارائه می‌دهد، شخصیت‌های نو و گیم پلی استراتژیک جدیدی دارد.»

همان طور که قبلاً هم به شک افتاده بودیم، مبارزان معرفی شده برای این عنوان تنها بخشی از تمام مبارزان این بازی خواهند بود. تهیه کننده این عنوان در این باره گفت: «مبارزانی که تاکنون معرفی شده تنها بخشی از چیزی است که خواهیم دید. ما در تمام اوقات مبارزان جدیدی را معرفی می‌کنیم، که قابلیت‌های جدیدی دارند.»

بازی ARMS در شانزدهم ماه ژوئن برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 7 =