اخبار بازی

امید Sam Lake به ساخت Alan Wake 2

امید Sam Lake به ساخت Alan Wake 2 1

وی جی مگ: باتوجه به بدست آوردن کامل امتیاز سری Alan Wake توسط خالق این عنوان یعنی Remedy، رئیس این استدیو و بازی‌ساز سابقه‌دار دنیای گیم یعنی Sam Lake، از علاقه‌ی خود به ساخت ادامه‌ای برای این سری گفت.

طی صحبت جدیدی که IGN با Lake داشته است، او اشاره کرد که هنوز هم امید زیادی برای ساخت ادامه‌ی سری Alan Wake که آخرین‌بار نسخه‌ی جدیدی از آن را در 2012 شاهد بودیم، وجود دارد. با وجود اینکه این عنوان هرگز یک بازی پرفروش و پولساز به‌حساب نیامد، اما طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و همین جریان باعث عرضه‌ی نسخه‌ی فرعی از این سری با نام Alan Wake’s American Nightmare درسال 2012 شد. Sam Lake درمورد ساخت Alan Wake 2 گفت:

قصد ساختش را دارم. زمان زیادی گذشته است و احساس می‌کنم که انتظارات هم بالاتر رفته باشند. اگر قرار است این بازی ساخته شود، باید درست انجام شود. همه‌چیز باید در جای خود قرار بگیرد و همین مسئله، این پروسه را سخت‌تر خواهد کرد. اما هنوز امید دارم که روزی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که استدیوی Remedy درحال حاضر بر روی عنوان Control که قرار است به‌صورت مولتی پلتفرم عرضه شود، کار می‌کند.

منبع: Dualshockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − ده =