اخبار بازی

انتخاب دیالوگ در داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey تاثیر دارد

داستان بازی Assassin's Creed Odyssey

وی جی مگ: سازندگان بازی Assassin’s Creed Odyssey قول داده‌اند تا این عنوان بزرگترین بازی در این سری باشد حتی بزرگتر از نسخه قبلی یعنی Origins. این بازی قرار است یک بازی RPG باشد که پلیر در این بازی انتخاب‌های زیادی دارد مانند دیالوگ‌های بازی که در روند بازی تاثیرگذار است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Ubisoft باور دارد که در این بازی انتخاب‌های پلیر بسیار تاثیرگذار است و هر انتخابی، عواقبی دارد. اگر در بازی آدم بکشید و دزدی کنید عده‌ای به شما حمله خواهند کرد و باعث می‌شود احساس کنید به خاطر کارهای بد شما این اتفاق می‌افتد.

 کارگردان داستان بازی یعنی Mel MacCoubrey در صحبتی با IGN  گفت که شما با تصمیم‌های زیادی در بازی رو به رو می‌شوید که هر کدام عواقبی دارد. کاش می‌توانستم مثالی بزنم ولی نمی‌توانم.

شرکت Ubisoft از زمان معرفی بازی در E3، سعی می‌کرد تا مهم بودن تصمیم‌ها را در بازی نشان دهد. کارگردان خلاق بازی یعنی Scott Phillips قبلا گفته بود که با تصمیم‌های خود می‌توانید صاحب این دنیا شوید. او به تازگی گفت که تصمیم‌های پلیر تنوع بیشتری در انجام quest به وجود می‌آورد.

 داستان Assassin’s Creed Odyssey در یونان باستان جریان دارد و قرار است در تاریخ 5 اکتبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − پنج =