اخبار بازی

انتشار اولین اطلاعات از Season Pass بازی For Honor

به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت بازخورد خوبی از نحوه انتشار DLC های Rainbow Six: Siege گرفته و تصمیم دارد از همین روش برای For Honor استفاده کند.

سازندگان بازی توضیح داده‌اند که تمام به‌روزرسانی‌ها بازی به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد و دارندگان Season Pass می‌توانند در کنار دسترسی به این آپدیت‌ها از موارد بیشتری برخوردار شوند. For Honor از ساز و کار Rainbow Six: Siege در این زمینه استفاده کرده و محتوای اضافه آن در قالب سه فصل منتشر می‌شود.

هر فصل شامل دو شخصیت جدید می‌شود که در اختیار تمام گیمرها قرار می‌گیرد و کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از 6 ظاهر متفاوت برای این شخصیت‌ها بهره‌مند شوند. به جز این موارد برخی قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتر و البته تعدادی صندوقچه که حاوی تجهیزات خاص هستند نیز در اختیار دارندگان Season Pass بازی قرار می‌گیرد.

کسانی که تصمیم به خرید Season Pass بازی For Honor ندارند، نگران نباشند. نقشه‌ها، ماد‌ها و تجهیزات جدید همگی به صورت رایگان منتشر می‌شوند و خریداران Season Pass تنها کمی زودتر به آنها دسترسی پیدا می‌کنند.

For Honor به عنوان جدید‌ترین ساخته استودیو Ubisoft Montreal در تاریخ 14 فوریه (26 بهمن) برای Xbox One، Playstation 4 و PC منتشر می‌شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + نوزده =