اخبار بازی

انتشار اولین اطلاعات و تصاویر از بازی Serious Sam 4

انتشار اولین اطلاعات و تصاویر از بازی Serious Sam 4

وی جی مگ: پس از معرفی در ماه آپریل توسط استودیو Croteam و شرکت ناشر Devolver Digital، نخستین جزئیات و تصاویر از بازی Serious Sam 4 جدیدترین نسخه این فرنچایز اول شخص شوتر منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Serious Sam 4 توسط افراد با تجربه استودیو Croteam توسعه می‌یابد که قصد دارند با استفاده از فرمول ارتقایافته عناوین Old-school ، این سری را به بازار برگردانند. اکنون اولین اطلاعات و تصاویر از بازی Serious Sam 4 را که به تازگی منتشر شده می‌توانید در ادامه مطالعه و مشاهده کنید.

  • سری Serious Sam همواره بدین شکل بوده که با استفاده از هر سلاحی که در دست دارید به سمت دشمنان خود حمله کنید و نسخه چهارم این سری نیز فرقی با عناوین گذشته ندارد. با دشمنان بزرگ موجود در سر راه خود مبارزه کرده و راه را برای خود هموار کنید. موجودات شناخته شده سری هم‌چون Kamikaze و Kleer در این اثر به همراه دشمنانی چدید حضور خواهند داشت.
  • مبارزه کرده و در محیط بزرگ و تخریب‌پذیر بازی ماموریت‌های جانبی، اسرار و تله‌های مرگ‌بار موجود را جستجو کنید. اما نگران نباشید Serious Sam 4 هم‌چنان روی یک تجربه خطی متمرکز بوده و یک اثر Open World نخواهد بود.
  • سفر در محیط کار راحتی نبوده بنابراین مهارت رانندگی خود ارتقا بخشیده و و برای راندن وسایل نقلیه مختلف آماده باشید. هم‌چنین شخصیت‌های همراه دیگر تنها به کات‌سین‌های بازی محدود نبوده و در اکشن بازی نیز شرکت خواهند داشت.

Serious Sam 4 تاکنون تاریخ عرضه مشخصی نداشته و پلتفرم‌های آن نیز اعلام نشدند. استودیو سازنده بازی برنامه دارد تا در جریان E3 2018 جزئیات بیشتری به اشتراک بگذارد.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =