اخبار بازی

انتشار اولین تصاویر از بازی Yakuza 3 روی PS4

انتشار اولین تصاویر از بازی Yakuza 3 روی PS4 1

وی جی مگ: در ادامه معرفی سه بازی Yakuza 3، Yakuza 4 و Yakuza 5 برای PS4 امروز SEGA اولین تصاویر از Yakuza 3 روی PS4 را منتشر کرده نشان از ارتقای مناسب گرافیکی این اثر برای عرضه روی کنسول فعلی سونی دارد. در حال حاضر Yakuza 0 و Yakuza Kiwami که در اصل بازسازی قسمت اول این مجموعه است برای PS4 در ژاپن و کشورهای غربی عرضه شده.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر SEGA برنامه دارد که Yakuza Kiwami 2 برای PS4 در کشورهای غربی امسال عرضه کند. این نسخه از مجموعه بازی Yakuza که در اصل بازسازی قسمت دوم است، دسامبر سال گذشته برای PS4 در ژاپن منتشر شد. در شرایطی که بسیاری از طرفداران مجموعه محبوب SEGA انتظار داشتند قسمت‌های بعدی نیز با زیرعنوان Kiwami برای PS4 منتشر شود، به نظر می‌رسد که گرافیک مناسب قسمت‌های بعدی باعث شده که آنها بازسازی کامل این آثار را از برنامه خارج کرده و تمرکز خود را روی Remaster کردن سه قسمت بعدی از Yakuza‌ قرار دهند.

در ادامه می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از جریان گیم‌پلی بازی Yakuza 3‌روی PS4‌ را مشاهده کنید. بازی که قرار است در تاریخ 9 آگوست امسال برای PS4 منتشر شود. سگا پیش از این اعلام کرده بود که Yakuza 4 در تابستان امسال و Yakuza 5 در بهار سال 2019 برای PS4 عرضه می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 2 =